Čo by ste si nemali zabudnúť zobrať na výstavu a event?

Každý podnikateľský subjekt vie, že ak chce, aby zákazníci u nich nakupovali, potrebujú byť neustále na očiach. Podnikatelia, ktorí neinvestujú do reklamy, upadnú do zabudnutia a klienti si budú vyberať známejšie firmy.

Dobrá reklama nie je však len na internete. Dobrá reklama je aj zúčastňovať sa tematických eventov a výstav zameraných na to, v čom podnikáte.

Viete ale, čo všetko by ste si nemali zabudnúť zobrať na takého udalosti? 

Expo stánok 

Ak plánujete ísť na výstavu alebo event, bez vlastného expo stánku sa tam nezaobídete. Priestory, v ktorých sa budú konať takéto akcie, vám prenajmú priestor, ale stánok, pri ktorom budete stáť a ktorý bude reprezentovať vaše podnikanie, si musíte zabezpečiť sami. Odporúčame vám dať si vyrobiť oblý expo stánok tvaru L, ktorý bude mať zaoblené rohy. Dajte si záležať na výbere reprezentatívnej grafiky. Nezabúdajte, že ak chcete klientov zaujať, potrebujete mať zaujímavú grafiku, ktorá priláka pohľady ľudí. 

Promo stánok 

Ak sa vám oblý expo stánok nepozdáva, dajte si vyrobiť najpopulárnejší promo stánok, ktorý je otvorený z oboch strán a v rohovej časti nájdete úložný priestor, napríklad na reklamné predmety, či vizitky, ktoré budete ukazovať/ rozdávať. 

Vizitky 

Na takéto udalosti by ste si nemali zabúdať brávať aj vizitky spolu s kontaktom na vás a vašu firmu. Treba si uvedomiť, že klienti si vaše meno nemusia zapamätať a ak chcete, aby u vás nakupovali, je potrebné rozdávať takéto vizitky.

Opäť nezabúdajte na grafiku vizitiek. Nemalo by chýbať logo vašej firmy. 

Reklamné letáky 

V grafických štúdiách si dajte vytvoriť návrh na reklamné letáky, ktoré spolu s vizitkami brávajte na takéto udalosti. V tomto prípade je dôležitý aj text, ktorý bude na reklamnom letáku, pretože narozdiel od vizitky, kde sú len kontaktné údaje, na reklamných letákoch bude aj text, ktorý budete prezentovať svoju firmu.