Kancelária je miestom, kde sa pracuje. To však neznamená, že nie je dôležité to ako je zariadená. Práve naopak, má to veľký vplyv na efektivitu práce. Preto treba zariadeniu kancelárie venovať náležitú pozornosť.
Priestranný stôl a ergonomická stolička
Základom každej kancelárie je stôl. Ten musí byť v prvom rade priestranný, aby sa naň zmestil počítač, či malá kancelárska technika. A samozrejme, popritom musí poskytovať dostatok priestoru na prácu a taktiež na odloženie rôznych dokumentov a iných vecí, s ktorými sa aktuálne pracuje. Ideálne sú stoly v tvare L alebo U (ak je na takýto veľký stôl v kancelárii priestor).
Keďže sedavá práca nie je príliš priateľská k chrbtici, veľmi dôležitý je výber kvalitnej ergonomickej stoličky. Pohodlie, polohovateľnosť, vysoké operadlo, či opierky na ruky, to všetko k dobrej kancelárskej stoličke neodmysliteľne patrí.
Dostatok úložného priestoru je dôležitý. A čo vešiak?
Prejdime teraz k úložnému priestoru. Už sme spomenuli, že čiastočne by mal byť k dispozícii aj na stole, respektíve v jeho bezprostrednej blízkosti. Dôležitý je však aj úložný priestor na veci, ktoré nevyužívate denne, napríklad na zásobu kancelárskeho papiera, tonerov do tlačiarne a podobne. Väčšia či menšia skrinka tak v žiadnej kancelárii nesmie chýbať.
A čo takto vešiak? Áno aj takáto vec je v kancelárii veľmi dôležitá. Aj keď s prichádzajúcim letom jeho dôležitosť klesá, na jeseň a hlavne potom cez zimu budete opäť potrebovať niečo na odloženie kabátu, či bundy, svetra, šálu, alebo čiapky.
Samozrejme, našli by sa ešte ďalšie veci, ktoré sú nevyhnutnosťou vzhľadom na vykonávanú prácu a každodenné potreby. Preto vyššie uvedené zariadenie berte len ako úplný základ toho, čo by vo vašej kancelárii nemalo chýbať.
Zdroj obrázka:
Autor: Jacob Lund / Shutterstock.com