Na internete je každý. Denne sú online milióny ľudí a to znamená, že tam sú aj potenciálni zákazníci a vaša cieľová skupina. Z praxe to pozná každý, ak v niečom nemáme jasno alebo potrebujeme poradiť, tak naše prvé kroky vedú na Google.
Je to jedinečné miesto plné informácii, ktoré využívame pred kúpou, návštevou reštaurácie, výberom dovolenky atď. Sledujeme recenzie či hodnotenia a z obrovského mora možností sa prikláňame k tomu, čo nás zaujme a čo sa nám zapáči už na prvý pohľad.
Mať vlastnú web stránku tak už nie je len bonus ale nutnosť
Dobrá web stránka dokáže priniesť množstvo organických zákazníkov, no je potrebné vedieť, čo pre to treba urobiť.
Dôležitý je prvý dojem, pekný dizajn a dobrý obsah. Aj vám sa už určite stalo, že ste si z množstva stránok vybrali práve tú, ktorá bola prehľadná a zaujala vás na prvý pohľad.
Kvalitná tvorba webstránok je nevyhnutná, pretože opak skôr odradí, ako priláka. Neprofesionálne vyzerajúcu stránku si ľudia často spoja s neprofesionálnymi službami a osobou za ňou.
Dobrý prvý dojem rozhoduje o tom, či stránke dáme šancu, alebo ju hneď zatvoríme.
Webová stránka nie je len vaša vizitka, je to rovnako informačný a predajný nástroj
Ak sa v tvorbe webov nevyznáte, je pre vás efektívnejšie zveriť to profesionálom, pretože investícia sa vám vráti a nie je nič horšie ako škaredý a nefunkčný web.
Základ je výber domény, teda názvu ktorý vás reprezentuje, určiť si zameranie webu a cieľovú skupinu.
Zameranie webu môže byť klasický blog, kde predstavujete svetu svoje myšlienky, nápady a postrehy so snahou naviazania interakcie. Taktiež môže ísť o osobnú prezentáciu, kde dávate svetu do povedomia vašu značku, alebo firemnú a predstavenie firmy, produktov a služieb.
Najlepšia je však kombinácia blogu a osobnej značky prípadne firmy.
Kvalitná tvorba webstránok potom pracuje za vás
S vlastným webom máte prakticky neobmedzený reklamný priestor za zanedbateľnú sumu. Web je lacnejší než ostatné kanály, ako je Tv či tlač a inzercia býva často výhodnejšia, keďže sa viete zamerať na svoju cieľovú skupinu a tú aj následne analyzovať.
Pre efektívnejšie výsledky a správne nastavenú stratégiu vám pomôže kreatívna online agentúra, ktorá sa webom a online reklame rozumie najlepšie. Takáto investícia sa v budúcnosti niekoľkonásobne vráti, pretože web stránka nemá časové limity a je dostupná 24 hodín denne. Nemusíte chodiť za klientom, ale on príde za vami a tak šetrí čas vám a aj sám sebe.
Vlastný web vám buduje pozíciu experta a vaše referencie pomáhajú k lepším predajom a získaniu nových kontaktov.
Pekný dizajn, dobrý obsah a pridaná hodnota je základ, ako sa na internete zviditeľniť, no dôležitá je aj vytrvalosť. Web stránka je vynikajúci nástroj, ale nefunguje z dňa na deň, preto je dobré začať čím skôr a byť trpezlivý, prípadne sa obrátiť na kreatívnu online agentúru.