Mediálny trh je momentálne presýtený rôznymi formami reklamných kampaní, ktoré sa na nás valia zo všetkých strán. V posledných rokoch sa navyše s rozvojom internetu objavil i nový reklamný priestor na sociálnych sieťach a rôznych webových stránkach. Viacero spoločností sa snaží mimoriadne aktívne využívať všetky tieto reklamné priestory, pričom zákazníci sú niekedy až presýtení množstvom všetkých tých informácií, ktoré sa na nich každodenne valia. Reklamy počas filmov a zaujímavých programov v televízii zrejme nemá príliš v láske nikto z nás. Akceptujeme však, že komerčné televízie práve z týchto ziskov žijú a bez nich by zrejme nemohli vysielať. Samotné reklamy však príliš nevnímame a preto nás zasahujú len podvedome. Našou vlastnou vôľou informácie, ktoré reklama sprostredkúva, väčšinou vnímať nechceme. Reklama sa však dá robiť aj efektívnejšie a oveľa zaujímavejšie. Stačí len sa nebáť ísť možno aj do určitého rizika, ktoré však následne môže byť pretavené na veľký zisk. V súčasnej veľkej konkurencii sa snažia spoločnosti zaujať akýmkoľvek spôsobom a práve efektívny marketing je jeden z nástrojov, prostredníctvom ktorého si môžu predajcovia zlepšiť svoje postavenie na trhu. Inovatívne a zaujímavé reklamy majú oveľa väčší dopad, než tie klasické a otrepané. Stačí len sa pred tvorbou reklamy nachvíľu zamyslieť nad tým, ako by daná reklama ľudí skutočne zaujala. Nejedná sa o dĺžku reklamného spotu a nákladov na jeho výrobu. V tomto prípade je prvoradý hlavne dobrý nápad. Na tieto účely slúži viacero reklamných agentúr, kde pracujú špecialisti, ktorých hlavným cieľom je vytvárať čo najzaujímavejšie a najkreatívnejšie marketingové stratégie. Vaša spoločnosť môže vyrábať akokoľvek skvelé tovary a služby. Nezabúdajte však nikdy na to, že pokiaľ Vaše výrobky dobre neodkomunikujete s Vašimi zákazníkmi, tak na trhu nikdy neuspejete. Ľudia totiž vždy potrebujú vedieť, čo vyrábate a aké výhody im plynú z toho, že zakúpia Vaše produkty.